HomeE-komercijas blogsShopifyTop 14 Shopify tēmas 2023

Top 14 Shopify tēmas 2023

Šis ir informatīvs raksts par svarīgo izvēli, kad runa ir par Shopify tēmu izvēli savam tiešsaistes veikalam. Tēmas izvēle var ietekmēt jūsu veikala dizainu un lietotāju pieredzi, un tas var izrādīties būtisks faktors, vai klienti veic pirkumu vai nē. Rakstā tiek apskatīti trīs galvenie kritēriji, kas jāņem vērā, izvēloties labāko Shopify tēmu: lietotāju pieredze, zīmola attēlošana un funkcionalitāte.

Lietotāju pieredze: Labas Shopify un Shopify Plus tēmas var piedāvāt lietotājiem labāku pieredzi, padarot jūsu veikalu profesionālu un uzticamu. Labi izstrādāta tēma arī palīdz klientiem atrast to, ko viņi meklē, un pabeigt pirkumu. Piemēram, labai Shopify tēmai jābūt tīram un sakārtotam izkārtojumam, skaidrai navigācijai un izcilam meklēšanas lodziņam. Šie elementi palīdz klientiem ātri atrast interesējošos produktus un viegli pārvietoties pa veikalu, uzlabojot svarīgos rādītājus, piemēram, konversijas likmi, vidējo pasūtījuma vērtību u.c.

Labam veikalam jābūt arī responsīvam, kas nozīmē, ka tas pielāgosies dažādām ierīcēm un ekrāna izmēriem, piemēram, viedtālruņiem un planšetdatoriem. Tas ir svarīgi, jo arvien vairāk cilvēku izmanto mobilās ierīces, lai pārlūkotu un veiktu iepirkšanos tiešsaistē. Veikala lietotāju pieredze jāpielāgo visām ierīcēm un ekrāna izmēriem, nodrošinot, ka tas ir optimizēts jebkurai ierīcei, jebkuram programmatūras veidam un lietotājiem visā pasaulē. Visbeidzot, labai tēmai jāielādējas ātri, jo tas ir būtiski, lai nodrošinātu lietotājiem labu pieredzi. Ja jūsu veikals ilgi ielādējas, klienti var izjust neapmierinātību un pamet savu iepirkumu grozu, iespējams, dodoties citur.

Zīmola attēlošana: Jūsu Shopify tēma var palīdzēt jums izveidot vienmērīgu zīmola tēlu jūsu veikalam. Pielāgojot savu Shopify tēmu, lai tā atbilstu jūsu zīmola krāsām, fontiem un citiem dizaina elementiem, jūs varat radīt atmiņas vērtu iepirkšanās pieredzi, kas atspoguļo jūsu zīmola personību. Piemēram, ja jūsu zīmols ir pazīstams ar savām drosmīgajām un spilgtajām krāsām, tēmā var iekļaut šīs krāsas veikala dizainā. Tas palīdz klientiem asociēt jūsu veikalu ar jūsu zīmolu un padara to vieglāk atceramamāku, potenciāli palielinot dzīves cikla vērtību. Laba Shopify tēma arī ļauj pievienot pielāgotus logotipus un attēlus, kas pastiprina jūsu zīmola identitāti. Izmantojot augstas kvalitātes attēlus, kas ir saskaņoti ar jūsu zīmola tēlu, jūs varat radīt vizuāli pievilcīgu veikalu, kas palīdz veidot zīmola atpazīšanu un uzticību.

Funkcionalitāte: Laba Shopify tēma var nodrošināt funkcionalitāti, kas nepieciešama veikala veiksmīgai darbībai. Tas var ietvert funkcijas, piemēram, responsīvu dizainu, mobilās optimizācijas, produktu filtrēšanu un sociālo mediju integrāciju, kā arī laba Shopify tēma iekļauj daudzas jau iebūvētas funkcionalitātes, līdz ar to Jums nevajadzēs izmantot papildus Shopify aplikācijas šo funkciju nodrošināšanai.

Retina no Out of the Sandbox



“Retina” ir viena no populārākajām pieejamajām Shopify tēmām, un tas ir pilnīgi pamatots. Tā ir izstrādāta, lai izceltu augstas kvalitātes attēlus un video saturu, tāpēc tā ir ideāla veikaliem, kuri pārdod vizuāli pievilcīgus produktus, piemēram, modi, skaistumkopšanu vai mājas dekori.

Pozitīvās īpašības:

• Pielāgojamas galvenes un apakšas sadaļas

• Pielāgojamas produktu lapas ar video un attēlu atbalstu • Lieliska izvēle no iepriekš izstrādātiem izkārtojumiem

• Viegli lietojams vizuālais redaktors

Negatīvās īpašības:

• Ierobežotas pielāgošanas iespējas tiem, kuri nav dizaineri • Dārga salīdzinājumā ar citām Shopify tēmām

Venue no Safe As Milk

“Venue” ir maksas Shopify tēma, ko ir izstrādājusi uzņēmums “Safe As Milk”. Tā ir ļoti pielāgojama un responsīva tēma, kas ir ideāli piemērota veikaliem ar lielu produktu katalogu un fokusu uz konversijām. Šeit ir dažas “Venue” priekšrocības un trūkumi:

Priekšrocības:

• Augsti pielāgojama ar plašām dizaina iespējām

• Tēma iekļauj atbalstu Shopify jaunajām sadaļu tēmu funkcijām, kas atvieglo vietnes pielāgošanu un atjaunināšanu bez nepieciešamības zināt kodēšanas prasmes.

• Ideāla veikaliem, kuriem ir fokuss uz konversijām

• Pārāka meklēšanas funkcionalitāte

• Atbalsta lielu produktu katalogu

Trūkumi:

• Daži lietotāji ir ziņojuši par problēmām ar tēmas kodu un saderību ar noteiktām lietotnēm, kas varētu prasīt papildu izstrādi vai pielāgošanu, lai atrisinātu šīs problēmas.

• Maksas tēma un tāpēc dārgāka nekā bezmaksas tēmas, kas piedāvātas Shopify. • Tēmas atbalsta dokumentācija ir salīdzinoši ierobežota salīdzinājumā ar dažām citām Shopify tēmām, kas var padarīt problēmu novēršanu vai pielāgošanu sarežģītāku.

Crave no Shopify

“Crave” ir moderna un stilīga tēma ar tīru dizainu, kas ļauj jūsu produktiem izcelties. Šeit ir dažas tās priekšrocības un trūkumi:

Priekšrocības:

• Tēma ir bez maksas!

• Tēma ir pilnībā responsīva un mobilās ierīces draudzīga, nodrošinot lietotājiem lielisku pieredzi visās ierīcēs.

• Tā nāk ar dažādām pielāgošanas opcijām, tai skaitā krāsu shēmām, fontiem un izkārtojuma stilām, ļaujot izveidot unikālu izskatu jūsu veikalam.

• Tēma ir optimizēta ātrumam un veiktspējai, kas var uzlabot jūsu vietnes meklēšanas rezultātu rangā un samazināt atskriešanas likmes.

• “Crave” piedāvā vairākas iebūvētas funkcijas, piemēram, produktu filtrēšanu, ātru skatu un lipīgu galveni, kas var uzlabot lietotāju pieredzi un palielināt konversijas.

• Tēma iekļauj atbalstu Shopify jaunajām sadaļu tēmu funkcijām, kas atvieglo vietnes pielāgošanu un atjaunināšanu bez nepieciešamības zināt kodēšanas prasmes.

Trūkumi:

• Tēma var nebūt piemērota veikaliem ar lielu produktu skaitu, jo noklusējuma izkārtojums ir paredzēts mazākam katalogam.

• Daži lietotāji ir ziņojuši, ka tēmas pielāgošanas iespējas var būt ierobežotas, kas var padarīt grūti sasniegt noteiktus dizaina mērķus.

• Lai gan tēma iekļauj daudzas funkcijas, daži lietotāji var atrast nepieciešamību instalēt papildu lietotnes vai spraudņus, lai sasniegtu noteiktas funkcionalitātes.

• Tēmas atbalsta dokumentācija ir salīdzinoši ierobežota salīdzinājumā ar dažām citām Shopify tēmām, kas var padarīt problēmu novēršanu vai pielāgošanu sarežģītāku.

Debutify no Shopify

“Debutify” ir maksas Shopify tēma, kas pēdējā laikā ir ieguvusi popularitāti, pateicoties tās plašajām funkcijām un integrācijām. Tā ir izstrādāta, lai būtu vienotā risinājums tiešsaistes veikaliem, piedāvājot funkcijas, piemēram, konversijas optimizētas produktu lapas un iebūvētu norēķinu procesu. Šeit ir dažas “Debutify” priekšrocības un trūkumi:

Priekšrocības: • Konversijas optimizētas produktu lapas • Iebūvēts norēķinu process • Liela izvēle no iepriekš izstrādātiem izkārtojumiem • Plašas pielāgošanas iespējas

Trūkumi: • Ierobežota mobilā atslega • Dārga salīdzinājumā ar citām Shopify tēmām

WPX aģentūra ir digitālā web izstrādes kompānija, kas specializējas WordPress platformas izmantošanā. Mēs piedāvājam plašu klāstu pakalpojumu, sākot no web dizaina un attīstības, līdz digitālā mārketinga stratēģijām, lietotāja pieredzes uzlabošanai, brendinga risinājumiem, ilustrācijām, aplikāciju dizainam

Par mums

Kontakti

SIA “AutomateX” Reģ.nr: 40203522153 Adrese: Rēzekne, F. Kempa iela 6A, LV-4601
© 2024 · WPX AGENCY · Premium WordPress & Shopify Solutions
Nepieciešama palīdzība?