HomeE-komercijas blogsE-komercijaTop 10 Shopify aplikācijas, ko izmanto veiksmīgi Latvijas e-veikali

Top 10 Shopify aplikācijas, ko izmanto veiksmīgi Latvijas e-veikali

Ja esi nolēmis veidot savu interneta veikalu uz Shopify platformas vai jau to dari, droši vien esi pamanījis – “plikam” Shopify bieži vien pietrūkst specifisku funkciju. Īpaši Latvijas tirgū, kur pircējiem ir konkrētas prasības: mēs mīlam pakomātus (Omniva/DPD), gribam maksāt caur internetbankām (Swedbank, SEB, Citadele) un sagaidām saturu latviešu valodā.

Lai ietaupītu tavu laiku, esam apkopojuši sarakstu ar Top 10 aplikācijām, kas ir neaizstājamas Latvijas Shopify veikaliem. Šīs aplikācijas palīdzēs sakārtot loģistiku, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot klientu pieredzi.


1. Montonio (Maksājumi un Piegāde)

Latvijā šī ir kļuvusi par absolūtu “must-have” aplikāciju. Montonio atrisina divas lielākās vietējo veikalu sāpes vienlaicīgi:

  1. Maksājumi: Ļauj pieņemt maksājumus no visām populārākajām Baltijas bankām (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, LHV u.c.) ar ļoti draudzīgām komisijas maksām, apejot dārgos karšu maksājumus.
  2. Piegāde: Ērti integrē Omniva, DPD un Itella pakomātu izvēli tieši Checkout procesā un automātiski ģenerē paklapiņas.

2. Printful

Mēs nevaram runāt par Shopify Latvijā, nepieminot mūsu pašu “vienradzi”. Ja plāno tirgot apģērbu, plakātus vai aksesuārus ar savu dizainu, bet nevēlies ieguldīt noliktavā un iekārtās, Printful ir labākā izvēle pasaulē. Viss notiek automātiski – no pasūtījuma saņemšanas līdz piegādei klientam.

3. Klaviyo: Email Marketing & SMS

Latvijas e-komercijas profesionāļu vidū Klaviyo tiek uzskatīts par zelta standartu. Tā nav vienkārši e-pastu sūtīšana; tā ir automatizācija. Tu vari iestatīt automātiskus e-pastus (plūsmas), kas atgādina par pamestiem groziem, sveic jaunus pircējus vai piedāvā atlaides dzimšanas dienā. Dati rāda, ka pamesto grozu e-pasti vien var atgūt līdz pat 10-15% zaudēto ienākumu.

4. T Lab ‑ AI Language Translate

Latvijas tirgus ir multilingvāls. Liela daļa veikalu vēlas saturu gan latviešu, gan angļu (un bieži arī krievu) valodā. Shopify standarta tulkošanas iespējas ir ierobežotas, taču T Lab (iepriekš zināms kā “Sherpas”) ļauj ērti un automātiski tulkot veikalu, izmantojot Google Translate vai AI, vienlaikus saglabājot iespēju labot tekstus manuāli.

5. Judge.me Product Reviews

Latvijas pircējs ir piesardzīgs – viņš grib redzēt atsauksmes. Judge.me ir viena no populārākajām atsauksmju aplikācijām pasaulē, jo tā piedāvā lielisku bezmaksas plānu. Tā automātiski nosūta e-pastu pircējam pēc preces saņemšanas, lūdzot atstāt vērtējumu un fotoattēlu.

6. Avada SEO & Image Optimizer

Lai tavs veikals parādītos Google meklētājā (piemēram, kad kāds meklē “dāvanas vīrietim”), tev ir nepieciešams sakārtots SEO. Avada palīdz saspiest attēlus (lai veikals ielādētos ātrāk – kas ir kritiski svarīgi pircējiem telefonos) un palīdz sakārtot Meta virsrakstus un aprakstus. Ātrs veikals = vairāk pirkumu.

7. Swotzy

Vēl viens Latvijas jaunuzņēmums, kas strauji iekaro tirgu. Ja tev ir nepieciešams vienkāršot sūtījumu noformēšanu un iegūt labākās cenas no dažādiem kurjerpastiem (ne tikai pakomātiem, bet arī kurjeriem globāli), Swotzy ir lielisks rīks. Tas palīdz optimizēt loģistikas izmaksas, kas ir viens no lielākajiem izdevumiem e-veikaliem.

8. PageFly Landing Page Builder

Dažreiz ar standarta Shopify tēmām nepietiek, lai izveidotu satriecošu sākumlapu vai specifisku produktu lapu (Landing page) kampaņai. PageFly ir “drag-and-drop” redaktors, kas ļauj būvēt dizainu bez programmēšanas zināšanām. Ļoti noderīgi, ja laid klajā jaunu produktu un gribi tam veltīt īpašu uzmanību.

9. ReConvert Upsell & Cross Sell

Vislētākais klients ir tas, kurš jau kaut ko pērk. ReConvert ļauj optimizēt “Paldies par pirkumu” (Thank you) lapu. Kad klients ir samaksājis, viņš ir vislaimīgākais. Šajā brīdī ReConvert ļauj parādīt piedāvājumu: “Pērc vēl vienu ar 20% atlaidi” vai “Pievieno šo aksesuāru”. Tas ir vienkāršākais veids, kā palielināt vidējā groza vērtību.

10. Instafeed ‑ Instagram Feed

Latvijā Instagram ir milzīgs spēks. Ja tev ir skaists Instagram profils, tam ir jābūt redzamam tavā veikalā. Instafeed automātiski attēlo tavas jaunākās bildes Shopify veikalā. Tas padara veikalu “dzīvāku” un vairo uzticību, parādot, ka zīmols ir aktīvs un tam ir sekotāji.


Kopsavilkums

Izvēloties aplikācijas, atceries “Zelta likumu”: Less is More (mazāk ir vairāk). Pārāk daudz aplikāciju var palēnināt tava veikala darbību. Sāc ar kritiskajām – maksājumiem (Montonio) un piegādi, tad pievieno mārketingu (Klaviyo) un tikai tad fokusējies uz vizuālajiem “skaistinājumiem”.

Veiksmi tirdzniecībā!

Nepieciešama palīdzība?